7 tendenzi maiò di a tecnulugia di custruzzione chì affettanu l'industria in l'anni à vene

In questu articulu, fighjemu un ochju à i primi 7 tendenzi di tecnulugia di custruzzione chì affettanu l'industria in l'anni à vene.

  • Big Data
  • Intelligenza artificiale è machine learning
  • Internet di e Cose
  • Roboti è droni
  • Modelling Information Building
  • A realtà virtuale / a realtà aumentata
  • stampa 3D

BIG DATA

L'usu di big data in edifici:
Puderà analizà i grandi dati storichi, scopre u modu è a probabilità di risichi di custruzzione, guidà novi prughjetti à u successu, è stà luntanu da trappule.
Big data da u clima, u trafficu, e cumunità è l'attività cummerciale ponu esse analizati per determinà u megliu stadiu di l'attività di custruzzione.
Pò processà l'input di sensori di e macchine utilizzate in u campu per mustrà l'attività è u tempu inattivu, in modu di disegnà a megliu cumminazione di compra è affittu di tali equipaghji, è cumu utilizà u carburante in modu più efficace per riduce u costu è l'impattu ecologicu. .
A situazione geografica di l'equipaggiu pò ancu migliurà a logistica, furnisce i pezzi di ricambio quandu hè necessariu, è evità i tempi di inattività.
L'efficienza energetica di i centri commerciali, l'uffizii è l'altri edifici ponu esse tracciati per assicurà chì scontranu i scopi di cuncepimentu.L'infurmazione di pressione di u trafficu è u gradu di curvatura di u ponte ponu esse registrati per detectà ogni incidente transfruntier.
Queste dati ponu ancu esse rimbursati in u sistema di modellazione di l'infurmazioni di l'edificiu (BIM) per programà l'attività di mantenimentu in quantu necessariu.

Intelligenza artificiale è machine learning

Imagine un mondu induve pudete aduprà sistemi di computer per programà robots è machini, o calculà automaticamente è cuncepisce case è edifici.Sta tecnulugia hè digià dispunibule è in usu oghje, è cuntinueghja à aiutà à avanzà a tecnulugia di custruzzione per chì l'industria pò prufittà di l'aumentu di u costu è di a veloce.
Eccu alcuni esempi di cumu l'intelligenza artificiale è l'intelligenza artificiale ponu benefiziu l'industria di a custruzione:
Cuncepimentu predittivu, cunzidira u clima, u locu è altri fattori per creà gemelli di edifiziu digitale per allargà a vita di l'edifiziu.

Better bastimentu design-apprendimentu Machine pò ièssiri usatu a scopra differente varianti di suluzioni è creà altirnativa di disignu, mentri cunsidirari miccanicu, ilettricu è i sistemi di fontaneria, è assicurà chì a strada di u sistema MEP ùn cunflittu cù l 'architettura bastimentu.

L'usu di l'automatizazione guidata da l'intelligenza artificiale per ripiglià i travaglii altamente ripetitivi pò aumentà significativamente a produttività è a sicurezza, mentre affruntendu a carenza di travagliu in l'industria.

Better pianificazione finanziaria è gestione di prughjettu-Using dati storicu, intelligenza artificiale pò predict ogni costu overruns, timetables realistichi, è aiutà i travagliadori accede à infurmazione è materiali di furmazione più veloce à riduce u tempu onboarding.

Aumentà a produtividade-Intelligenza artificiale pò ièssiri usatu a putenza machini à fà compiti ripetitivi, cum'è pouring béton, poni mattoni, o saldatura, thereby freeing up manpower per u bastimentu stessu.

I travagliadori di a custruzzione di sicurezza mejorati sò ammazzati à u travagliu cinque volte più freti chè l'altri travagliadori.Utilizendu l'intelligenza artificiale, hè pussibule di monitorà i potenziali periculi di sicurezza in scena, è aduprà foto è tecnulugia di ricunniscenza per ghjudicà i travagliadori.

Robot in u situ di travagliu

IOT

Questu Internet di e Cose hè digià una parte indispensabile di a tecnulugia di custruzzione, è cambia a manera di travaglià à grande scala.
L'Internet di e Cose hè custituitu da i dispositi intelligenti è sensori, tutti chì sparte dati cù l'altri è ponu esse cuntrullati da una piattaforma cintrali.Questu significa chì un modu di travagliu novu, più intelligente, più efficiente è più sicuru hè avà assai pussibule.
Chì significarà questu per l'architettura?
Macchine intelligenti ponu esse aduprate per fà travaglii ripetitivi, o ponu esse abbastanza intelligenti per mantene.Per esempiu, un miscelatore di cimentu cù una piccula quantità di cimentu pò urdinà più per ellu stessu utilizendu sensori, aumentandu cusì l'efficienza è a produtividade.

Pudete seguità u flussu di passageri in u situ è ​​aduprà app per guidà è registrà l'impiegati in e fora, riducendu cusì i documenti pesanti è risparmiendu assai tempu.

Migliurà a sicurità per mezu di a geolocalizzazione, i zoni periculosi in un situ di custruzzione ponu esse identificati, è a tecnulugia intelligente pò esse aduprata per avvisà qualsiasi travagliadori quandu entranu in a zona.

Utilizendu a tecnulugia intelligente, pò riduce assai l'impronta di carbone di un sviluppu.Installendu sensori in u veiculu, spegnendu u mutore in u frenu, o misurà e perdite, è utilizendu sti dati per una pianificazione megliu per informà u sviluppu di u layout, riducendu cusì u viaghju cross-site.

Roboti è droni

L'industria di a custruzione hè una di l'industrii cù u più bassu gradu d'automatizazione, cù u travagliu intensivu di travagliu cum'è a principale fonte di produtividade.Sorprendentemente, i robots ùn anu micca ancu ghjucatu un rolu impurtante.
Un ostaculu maiò in questu riguardu hè u situ di custruzzione stessu, perchè i robots necessitanu un ambiente cuntrullatu è travaglii ripetitivi è immutabili.
In ogni casu, cù l'aumentu di a tecnulugia di a custruzzione, vedemu avà i siti di custruzzione chì diventanu più è più intelligenti, cum'è i modi in quale i robots sò programati è utilizati.Eccu alcuni esempi chì illustranu chì a robotica è a tecnulugia di drone sò oghji aduprate in i cantieri:
Drones pò esse usatu per a sicurità in situ;ponu monitorà u situ è ​​aduprà camere per identificà e zone periculose, chì permettenu à u direttore di a custruzzione di vede rapidamente u situ senza esse presente.
I droni ponu esse aduprati per furnisce materiali à u situ, riducendu u numeru di veiculi necessarii in u situ
A muratura è a muratura sò travaglii chì ponu utilizà robots per aumentà a velocità è a qualità di u travagliu
I robot di demolizione sò usati per smantellà i cumpunenti strutturali à a fine di u prugettu.Ancu s'ellu sò più lenti, sò più economici è più sicuri cuntrullati remotamente o veiculi autoguidati.

Building Information Modeling Technology
A tecnulugia BIM hè un strumentu di modellazione 3D intelligente chì sustene i prufessiunali di l'ingegneria, a custruzione è a custruzzione per pianificà, cuncepisce, mudificà è gestisce in modu efficace l'edificazioni è a so infrastruttura.Accumincia cù a creazione di un mudellu è sustene a gestione di documenti, a coordinazione è a simulazione in tuttu u ciclu di vita di u prugettu (pianificazione, cuncepimentu, custruzzione, operazione è mantenimentu).
A tecnulugia BIM pò ottene una megliu cullaburazione, perchè ogni espertu pò aghjunghje u so campu di sapè fà à u listessu mudellu (architettura, prutezzione ambientale, ingegneria civile, fabbrica, edifiziu è struttura), per pudè riviseghjà u prugressu di u prughjettu è i risultati di u travagliu in realità. tempu.
Hè previstu chì u sviluppu ulteriore di e funzioni BIM è i tecnulugii sussegwenti pruvucarà cambiamenti in u disignu, u sviluppu, l'implementazione è a gestione di i prughjetti di custruzzione.
In cunfrontu cù i disegni 2D, hè u supportu perfettu per a rilevazione di cunflittu è a risoluzione di prublemi in u prucessu di cuncepimentu, migliurà a pianificazione è aumenta l'efficienza in tuttu u ciclu di vita di un prughjettu di custruzzione.Trà tutti i benefici, aiuta ancu à ottimisà u travagliu è i prucessi di l'impresa.

Tecnulugia di realtà virtuale / realtà aumentata
A realtà virtuale è e tecnulugie di a realtà aumentata sò cunsiderate cum'è cambiamenti di ghjocu in l'industria di a custruzione.Per esse sicuru, ùn appartenenu più à l'industria di u ghjocu.
A realtà virtuale (VR) significa una sperienza completamente immersiva chì chjude u mondu fisicu, mentre chì a realtà aumentata (AR) aghjunghje elementi digitale à a vista in tempu reale.
U putenziale di cumminà a realità virtuale / a tecnulugia di a realtà aumentata cù a tecnulugia di modellazione di l'infurmazioni di custruzzione hè infinita.U primu passu hè di creà un mudellu di edifiziu utilizendu a tecnulugia BIM, dopu piglià una visita turistica è camminate, grazie à a funzione di realtà aumentata / realtà virtuale.
Eccu alcuni di i vantaghji è l'applicazioni di a tecnulugia di realtà aumentata / realtà virtuale in l'edificazioni d'oghje:
Pigliate un tour virtuale / camminate attraversu u mudellu architettonicu, cusì pudete sperimentà guasi personalmente ciò chì u prughjettu fisicu cumpletu sarà cum'è u pianu di u disignu.

Cullaburazione megliu - e squadre ponu travaglià inseme nantu à un prughjettu indipendentemente da u so locu fisicu

Feedback di cuncepimentu in tempu reale - a visualizazione di u prughjettu 3D è u so ambiente circundante furnita da a tecnulugia di realtà aumentata / realtà virtuale supporta a simulazione rapida è precisa di cambiamenti architettonici o strutturali [BR], misura automaticamente è realiza miglioramenti di u disignu.

A valutazione di u risicu (cum'è attività esigente è sensitiva) hè rinfurzata per mezu di a simulazione di periculu è a rilevazione di cunflittu, è hè diventata una attività di rutina inclusa in queste tecnulugii innovatori.

U putenziale di a tecnulugia di a realtà aumentata / a realtà virtuale in quantu à a migliione di a sicurezza è a furmazione hè inestimabile, è u supportu per i gestori, i supervisori, l'ispettori o l'inquilini hè ancu inestimabile, è ùn anu mancu bisognu di esse presente per fà esercitazioni in situ. in persona.

Tecnulugia di a realtà virtuale

stampa 3D
A stampa 3D hè diventata rapidamente una tecnulugia di custruzzione indispensabile in l'industria di a custruzione, soprattuttu cunsiderà u so impattu nantu à i cambiamenti in l'acquistu di materiale.Sta tecnulugia spinge u cunfini oltre a scrivania di u designer creendu un ughjettu tridimensionale da un mudellu di cuncepimentu assistitu da computer è custruendu l'ughjettu stratu per stratu.
Eccu alcuni di i benefici chì l'industria di a custruzione vede attualmente da a tecnulugia di stampa 3D:
A stampa 3D furnisce a capacità di prefabbricà fora di u situ o direttamente in situ.In cunfrontu cù i metudi tradiziunali di custruzzione, i materiali chì sò impurtanti per a prefabbricazione ponu esse stampati è immediatamente pronti per l'usu.

Inoltre, a tecnulugia di stampa 3D riduce a perdita di materiale è risparmia u tempu fendu campioni o ancu oggetti cumpleti in 3D è monitorendu tutti i dettagli per un disignu propiu.

E caratteristiche di a tecnulugia di stampa 3D anu affettatu una forza di travagliu significativa, u risparmiu d'energia è l'efficienza di u costu di materiale, è ancu u sustegnu di u sviluppu sustinibili di l'industria di a custruzione.

Per l'imprese di custruzzione, questu hè un grande vantaghju.I materiali ponu esse furniti rapidamente, riducendu passi inutili supplementari in u prucessu tecnicu.