Precauzioni per l'accettazione di a custruzzione di u sistema di scaffolding:

(1) Accettazione di a fundazione è a fundazione di u scaffold.Sicondu i rigulamenti pertinenti è a qualità di a terra di u locu di l'erezione, a fundazione è a custruzzione di fundazione deve esse realizatu dopu avè calculatu l'altitudine di scaffolding.Verificate s'ellu a fundazione di scaffold è a fundazione sò compacted è livellu, è s'ellu ci hè l'accumulazione d'acqua.
(2) Accettazione di a fossa di drenaje di scaffolding.U situ di scaffolding deve esse livellu è liberu di detriti per risponde à i requisiti di drenaje senza obstruzioni.A larghezza di a bocca superiore di a fossa di drenaje hè 300 mm, a larghezza di a bocca inferjuri hè 180 mm, a larghezza hè 200 ~ 350 mm, a prufundità hè 150 ~ 300 mm, è a pendenza hè 0,5 °.
(3) Accettazione di pannelli di scaffolding è supporti di fondu.Questa accettazione deve esse realizatu secondu l'altitudine è a carica di u scaffold.Scaffolds cù una altezza di menu di 24 m duveranu aduprà una tavola di supportu cù una larghezza più grande di 200 mm è un spessore più grande di 50 mm.Hè da esse assicuratu chì ogni palu deve esse piazzatu à mezu à u pianu di supportu è a zona di u supportu ùn deve esse menu di 0,15 m².U gruixu di a piastra di fondu di u scaffold portante cù una altezza più grande di 24 m deve esse strettamente calculatu.
(4) Accettazione di u polu di spazzamentu di scaffold.A diferenza di livellu di u polu di spazzatura ùn deve esse più grande di 1m, è a distanza da a pendenza laterale ùn deve esse menu di 0,5 m.U polu di spazzatura deve esse cunnessu à u polu verticale.Hè strettamente pruibitu di cunnette u polu di spazzamentu direttamente à u polu di spazzatura.

Precauzioni per l'usu sicuru di scaffolding:

(1) I seguenti operazioni sò strettamente pruibiti durante l'usu di u scaffold: 1) Aduprate u quadru per elevà i materiali;2) Attaccà a corda (cavu) à u quadru;3) Spingi u carrettu nantu à u quadru;4) Smontate a struttura o liberate arbitrariamente e parti di cunnessione;5) Eliminate o spustate e facilità di prutezzione di salvezza nantu à u quadru;6) Elevate u materiale per scontru o tirà u quadru;7) Aduprate u quadru per sustene u mudellu superiore;8) A piattaforma materiale in usu hè sempre cunnessu à u quadru Inseme;9) Altre operazioni chì afectanu a sicurità di u quadru.
(2) Fences (1.05 ~ 1.20m) deve esse stallati intornu à a superficia di travagliu di scaffolding.
(3) Qualchese membru di u scaffold per esse sguassatu deve piglià e misure di sicurezza è rapportu à l'autorità competente per appruvazioni.
(4) Hè strettamente pruibitu di ericà scaffolding nantu à diversi tubi, valvole, rack di cable, scatuli di strumenti, scatuli di switch è railings.
(5) A superficia di u travagliu di u scaffold ùn deve micca almacenà facilmente caduta o pezzi grossi.
(6) Ci deve esse misure protettive à l'esternu di u scaffolding erettu longu a strada per prevene l'uggetti cadenti da ferite a ghjente.

Punti di Attenzione in Mantenimentu di Sicurezza di Scaffolding

Scaffolding deve avè una persona dedicata rispunsevule per l'ispezione è u mantenimentu di u so quadru è u quadru di supportu per risponde à i requisiti di sicurezza è stabilità.
In i seguenti casi, i scaffolding deve esse inspeccionatu: dopu à a Category 6 ventu è piova forte;dopu a congelazione in i spazii friddi;dopu à esse fora di serviziu per più di un mese, prima di ripiglià u travagliu;dopu à un mese di usu.
I punti di ispezione è mantenimentu sò i seguenti:
(1) Sia l'installazione di verghe principali à ogni node principale, a struttura di e parti di u muru di cunnessione, i supporti, l'apertura di a porta, ecc.
(2) A forza concreta di a struttura di l'ingegneria deve risponde à i requisiti di u supportu attaccatu per a so carica supplementaria;
(3) A stallazione di tutti i punti di supportu attaccati cumpone i regulamenti di u disignu, è hè strettamente pruibitu di stallà menu;
(4) Aduprate bulloni micca qualificati per attaccà è fissà i bulloni di cunnessione;
(5) Tutti i dispusitivi di sicurità anu passatu l'ispezione;
(6) I paràmetri di l'alimentazione, i cavi è l'armarii di cuntrollu sò in cunfurmità cù e regulazioni pertinenti nantu à a sicurità elettrica;
(7) L'attrezzatura di putenza di elevazione funziona normalmente;
(8) L'effettu di u funziunamentu di u prucessu di a sincronizazione è u sistema di cuntrollu di carica risponde à i requisiti di cuncepimentu;
(9) A qualità di l'erezione di i bastoni di scaffold ordinariu in a struttura di u quadru risponde à i requisiti;
(10) Diversi impianti di prutezzione di sicurità sò cumpleti è rispondenu à i requisiti di cuncepimentu;
(11) U persunale di custruzzione di ogni postu hè statu implementatu;
(12) Ci deve esse misure di prutezzione di fulmini in l'area di custruzzione cù scaffolding lifting attaccatu;
(13) L'installazione di u focu è di l'illuminazione necessarie deve esse furnite cù scaffolding lifting attaccatu;
(14) L'equipaggiu speciale cum'è l'equipaggiu d'elevazione di l'energia, i sistemi di sincronizazione è di cuntrollu di carica, è i dispositi anti-caduta utilizati à u stessu tempu sò prudutti di u stessu fabricatore è di a stessa specificazione è mudellu rispettivamente;
(15) A putenza, l'equipaggiu di cuntrollu, u dispusitivu anti-caduta, etc. deve esse prutetti da a pioggia, smash, è polvera.