Sampmax attached lifting scaffold (scaffolding rampante) Introduzione

Scaffolding-Sampmax-Sampmax-Idraulico-Auto-arrampicata-per-Edifici Alti

U sviluppu di scaffolding arrampicata U scaffolding arrampicata hè ancu chjamatu scaffolding lifting, chì hè un scaffold attaccatu à l'edifiziu è realizatu l'elevazione generale secondu u dispusitivu di putenza.Sicondu i sfarenti dispusitivi di putenza, i scaffoldings di arrampicata sò generalmente divisi in tipi elettrici, idraulichi è manuali.

U tipu elettricu hè più comunmente utilizatu recentemente.Cù l'aumentu graduali di l'edificazioni in cità, a sicurità, l'ecunumia, a praticità è i requisiti estetichi di l'ingegneria di rivestimentu è di scaffolding esterni durante a custruzzione anu ancu attiratu più è più attenzione.

U pede di elevazione attaccatu hè in linea cù u pede di pipa d'acciaio tradiziunale in un scaffolding chì salva u travagliu.Salvà i materiali, a so struttura simplice è u funziunamentu convenientu sò largamente accolti da unità di custruzzione, è hè diventatu a prima scelta per a custruzzione di edifici alti.

Tutta l'armatura di arrampicata adopta una struttura tutta d'acciaio.Havi parechje caratteristiche cum'è l'equipaggiu integratu, l'edifiziu bassu è l'usu elevatu, a prutezzione cumplettamente chjusa, un equipamentu speciale di sub-sicurezza, è nisuna funzione di risicu di focu.In l'altitudine (u nùmeru di piani hè più di 16) struttura di scaffolding, struttura di scaffolding-shear è struttura tubulare, u pianu strutturale hè regularmente o in a custruzzione di super high-rise building concrete body main, l'applicazione di arrampicata. scaffolding cunta 30% -50%.

arrampicata-scaffolding-sistema-composizione

Vantaghji di arrampicata scaffolding

1. Scaffali di arrampicata attaccati "struttura raghjone è bona prestazione generale"

2. U dispusitivu anti-inclinazione è anti-caduta hè sicuru è reliable

3. L'operazione adopra u cuntrollu di u microcomputer, chì pò rializà a limitazione di a carica automatica, l'ajustamentu automaticu è u rapportu di stop automaticu in casu di fallimentu durante u prucessu di scalata.

Self-Climbing-Scaffolding-System

4. Forte adattabilità à l'edificazioni è l'operabilità di u situ.

5. Scaffolding Climbing hè assemblatu in situ, rializendu ingegneria è standardizazione

6. L'input di materiali hè assai ridutta, è hè stallatu una volta è utilizatu per u riciclamentu, chì risparmia u travagliu.

7. Nisuna interferenza cù l'equipaggiu di trasportu verticale, riducendu assai a carica di l'equipaggiu di trasportu verticale

8. U funziunamentu hè còmuda è sèmplice, chì migliurà a rata d'utilizazione di a grua torre, chì aiuta à accelerà u prugressu è accurtà u periodu di custruzzione.

9. Sicuru è dispunibile, u fondu di u corpu di scaffolding hè sigillatu cù u pianu di a struttura, chì riduce assai i periculi di sicurezza nascosti.

10. Evitate ripetutamente erecting scaffoldings esterni à i lochi alti, migliurà l'ambiente di travagliu di un travagliu di scaffolding, è riduce l'accidenti

11. U sistema di cuntrollu di sincronizazione di carica aduttatu evita i periculi di sicurezza potenziali causati da a sovraccarico o a perdita di carica.

12. U corpu di scaffolding hè una struttura all-steel per prevene u focu

Self-climbing-scaffolding-system-Sampmax