A proporzione di parechji formati plastichi utilizati in i prughjetti di custruzzione

Reuse-Hollow-Plastic-Formwork-Sheet-Sampmax-Construction
Costruzione-Pesu-Pesu-Pesu-Cavo-Plasticu-Foglia-Sampmax

U furmagliu plasticu hà un effettu di cimentu perfettu, hè liscia è pulita, bella è ligera, faciule da demold, senza agenti di liberazione di muffa, tempi di turnover elevati è costu ecunomicu bassu.A serie di mudelli di plastica cava pò esse segata, tagliata, perforata, inchiodata, è pò esse furmata in ogni forma geomètrica à vuluntà per risponde à i bisogni di diverse forme di supportu di edifiziu.A struttura di u novu mudellu di plastica cavu hè più ragiunate, è u materiale retardante di fiamma, l'agenti anti-invechjamentu è altri additivi sò aghjuntu.più stabile.A serie di mudelli di plastica rinforzata in fibra di vetru anu una forza alta, un altu gradu di attrezzatura, menu cumpunenti, è a cumminazione di anguli maschili è femini hà vantaghji.Pò esse pre-fattu in diversi tipi.

A cassatura plastica hè largamente usata in a custruzzione di l'abitazione, strutture sportive è grandi edifici publichi, infrastrutture, ferrovie, autostrade, ponti, corridori di tubi cumpleti è altri campi di ingegneria.Attualmente, a proporzione di forma di plastica in u mercatu di l'industria di mudelli hè solu 5% -7%, è u spaziu futuru di u mercatu hè enormu.

cassaforma di plastica

Attualmente ci sò trè tippi di casseforme plastiche nantu à u mercatu, casseforme plastiche Flat, casseforme plastiche unidirezionali è casseforme plastiche bidirezionali.Avemu realizatu a seguente investigazione basatu annantu à a situazione di a custruzzione in Cina è truvamu chì:

A. Applicazione in l'edifici di l'uffiziu residenziale è di l'altu altu: e lastre di plastica cuntanu circa 60% (di quali lastre di spuma contanu per u 45%, e lastre di plastica ribbed per u 5%, è e lastre di plastica cava per u 10%);U furmagliu di plastica ribbed unidirezionale cunta circa 15%.U mudellu di plastica ribbed in dui sensi cunta circa 25%.

Guvernu-prughjettu-forma-plastica-aduprata

B. Applicazione in i prughjetti di custruzzione publica;e lastre di plastica cuntenenu circa 20% (principalmente lastre cave);i casseri a nervatura unidirezionale custituiscenu circa 20%;i casseri a nervature bidirezionali rappresentano circa 60%

high-rise-building-plastic-formwork-used

C. Applicazione in l'ingegneria municipale: e lastre di plastica custituiscenu circa 10%, u cassero à nervatura unidirezionale custituiscenu circa 15%, è u furmagliu à nervatura bidirezionale cunta circa 75%.

public-construction-plastic-formwork-used

D. Applicazione in ingegneria autostrada;in fondu hè basatu nantu à dui-way ribbed formwork plasticu, cuntandu circa 90%, è u restu hè altre formwork plastica.